Jet Airways Konnect – بلیط هواپیما ارزان دریافت کنید

جت ایرویز که در 5 می 1993 فعالیت خود را آغاز کرد، در یک دوره کوتاه 14 ساله، جایگاه رهبری خود را تثبیت کرد. این ایرلاین ممتاز بوده است که بارها بر آن حکمرانی شده است که هند جایزه بهترین خط هوایی ملی را دریافت کرده است و جوایز ملی و بین المللی زیادی را کسب کرده است.

در اینجا بسیاری از خطوط هوایی جدید وارد بخش هوانوردی شده‌اند که این امر باعث می‌شود مسافران به راحتی بلیط هواپیما برای سفر خود تهیه کنند. اگر قصد رزرو بلیط هواپیما برای سفر خود را داشته اید و به بهترین خطوط هوایی نیاز دارید، می توانید پرواز جت ایرویز را برای سفر خود رزرو کنید.


جت ایرویز تحت رهبری رئیس آن، آقای نارش گویال، برنده جایزه بهترین خطوط هوایی داخلی در فصل چهارم و پنجمین بار در شش سال در هجدهمین دوره جوایز سفر سالانه TTG 2007 شده است. آسیای جنوبی و هند یک نظرسنجی سالانه مجله مسافرتی جهانی در ژانویه 2008.

Jet Airways Konnect یک سرویس اقتصادی جدید بدون حاشیه است که توسط خطوط هوایی برتر هند "Jet Airways" راه اندازی شده است. پروازهای Jet Airways Konnect در مسیرهای غیرانتفاعی Pan India برنامه ریزی شده است. Jet Airways Konnect در 9 می 2009 شروع به کار می کند.

جت ایرویز یکی از اولین خطوط هوایی خصوصی است که در بخش داخلی فعالیت می کند. این ترکیب خوبی از قیمت اقتصادی و امکانات کلاس جهانی است. تهیه بلیط هواپیما برای خطوط هوایی یا رزرو پرواز جت ایرویز با قیمت های پایین بسیار آسان است. مسافران می توانند با چندین شعبه Jet Airways تماس بگیرند که می توانند به آنها در رزرو پرواز جت ایرویز کمک کنند. از آنجایی که این مکان‌ها در مکان‌های مختلفی قرار دارند، تماس مسافران برای رزرو بلیط هواپیما با آنها آسان می‌شود.

جت ایرویز که خود را به عنوان یک شرکت هواپیمایی جدید در کلاس جهانی معرفی می کند، نرخ های ویژه ای را ارائه می دهد و کیفیت بالا، قابل اعتماد و راحت را نشان می دهد. خدمه باهوش و با صلاحیت در خط راحتی خدمات بسیاری دیگر از جمله غذا و سرگرمی در پرواز را ارائه می‌دهند، هر یک از گزینه‌های چک‌این مانند Tele Check-in کیوسک ثبت نام آنلاین ورود به فرودگاه‌های ملی و مشتری پسند نسبت به سایر امکانات گسترده. .

بهره برداری از سه کلاس کمک - فرست کلاس و اقتصادی Premimre، جت ایرویز نمونه بزرگی از مشارکت ها و اتحادها دارد و اعضای برنده جایزه برنامه مسافرت مکرر JetPrivilege می توانند از مزایای ویژه برخوردار شوند و JPMiles را با شرکای برنامه که به دقت و مستقل از همه انتخاب شده اند، به دست آورند. دستورالعمل خطوط هوایی بین المللی، هتل ها، بانک ها، سبک زندگی، خرده فروشی، مخابرات، اجاره ماشین و شرکای تجاری.

دستورالعمل Jet Airways India یک اقتصاد کمکی جدید Jet Airways Konnect برای مقاصد داخلی برتر راه اندازی کرده است. این خط هوایی از ماژول کم هزینه برای دیدار با بخش مهمی از مصرف کنندگان هندی که برای خدمات کم هزینه شکار می کنند. با توجه به اینکه چندین شرکت هواپیمایی و شرکت های خصوصی به طور فزاینده ای کرایه های رقابتی ارائه می دهند، جت ایرویز قصد دارد در این بخش با Konnekt Jet تغییر کند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید : بلیط شیراز تهران

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *